
Етап № І. Базове навчання програми.
День 1. Лідер | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Вступна сесія. | 1. Знайомство учасників заходу. 2. Визначення очікувань від навчання. 3. Визначення домовленостей щодо навчання. | – |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Хто я? Мої цінності. | 1. Формування поняття “цінності” 2. Визначення основних життєвих цінностей учасників. 3. Формування ціннісного підходу. | Емоційний інтелект, Критичне мислення |
13:30 – 14:30 | Обідня перерва | |||
3. | 14:30 – 16:00 | Хто такі змінотворці і яка в них мотивація? | 1. Презентація теорії мотивації 3х кіл Сінека. 2. Досліджуємо види мотивації. 3. Формуємо в учасників розуміння власної мотивації та місії. | Емоційний інтелект, Уміння формувати власну думку та приймати рішення |
16:00 – 16:30 | Кава – перерва | |||
4. | 16:30 – 18:00 | Особиста ефективність та емоційний інтелект | 1. Говоримо про тайм-менеджмент. 2. Говоримо про стресостійкість. 3. Говоримо про планування життя. | Емоційний інтелект, Уміння формувати власну думку та приймати рішення |
Рефлексія за день | ||||
День 2. Команда | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Хто такий лідер? | 1. Визначаємо місію лідера у команді. 2. Формуємо ключові навички для лідера 22 століття. | Уміння керувати людьми, Уміння формувати власну думку та приймати рішення, Уміння вести переговори |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Ефективна комунікація | 1. Що таке діалог? 2. Вивчаємо форми та види діалогу. | Уміння вести переговори, Креативність, Взаємодія з людьми, Орієнтація на клієнтів |
13:30 – 14:30 | Обідня перерва | |||
3. | 14:30 – 16:00 | Ефективна команда. Хто вони? | 1. Формуємо поняття ефективної команди. 2. Вчимося співпрацювати для досягнення цілей. 3. Знайомимося із теорією Белбіна щодо ролей у команді. | Гнучкість розуму (вміння швидко переключатися з однієї думки на іншу), Взаємодія з людьми, Комплексне розв’язання проблем, Креативність, Уміння керувати людьми, Уміння формувати власну думку та приймати рішення |
16:00 – 16:30 | Кава – перерва | |||
4. | 16:30 – 18:00 | Візит до компанії________ | Знайомимося із робою певної компанії для визначення: – формату роботи лідера. – взаємозв’язків у команді. – форм та видів комунікації. | Орієнтація на клієнтів |
Рефлексія за день | ||||
День 3.Взаємодія | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Що таке громада? | 1. Визначаємо поняття громади у наш час. 2. Вивчаємо види влади. 3. Говоримо про взаємозв’язок процесів і наслідків у системах. | Взаємодія з людьми, Критичне мислення, Уміння формувати власну думку та приймати рішення |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Теорія «4 секторів впливу на соціум» | 1. Розповідаємо про громадський сектор та інші 3 сектори впливу на соціум. 2. Визначаємо функції кожного сектору. 3. Відповідно до місії соціальної зміни шукаємо залученість до кожного сектору. | Орієнтація на клієнтів, Уміння вести переговори |
13:30 – 14:30 | Обідня перерва | |||
3. | 14:30 – 16:00 | Досліджуємо громаду. | 1. Знайомимося із методом картографування території. 2. Мапуємо соціальний стан території або спільноти. 3. Презентуємо дану роботу. | Критичне мислення, Взаємодія з людьми, Орієнтація на клієнтів |
16:00 – 16:30 | Кава – перерва | |||
4. | 16:30 – 18:00 | Завершальна сесія. | 1. Рефлексуємо по трьох тренігових днях 2. Обговорюємо плюси і мінуси тренінгових сесій | – |
Етап № ІІ. Соціальний проект та навчання основ проектного дизайну.

День 1. «Визначаємо проблему» | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Вступна сесія. | 1. Інтеграційні вправи на командобування. 2. Визначення очікувань від даного навчання. | Ведення перемовин. |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Що таке «Проект соціальної дії» | 1. Визначення ПСД. 2. Очікування від проекту. 3. Мотивація соціальної зміни. | Ухвалення рішень |
13:30 – 14:30 | Обідня перерва | |||
3. | 14:30 – 16:00 | Вивчаємо проблему, її причини та наслідки для суспільства. | 1. Знайомимося із методикою «Дерева проблем». 2. Аналізуємо наслідки та причини соціальної проблеми. 3. Формуємо «суть» проблеми. | Критичне мислення. |
16:00 – 16:30 | Кава – перерва | |||
4. | 16:30 – 18:00 | Напрацювання ідей позитивного впливу на соціальну проблему. | 1. Знайомимося із теоріє креативного та дизайн мислення. 2. Формуємо ідеї впливу через методику «Уолта Діснея» | Креативність. Ведення перемовин. Когнітивна гнучкість. |
Рефлексія за день |
День 2. «Формуємо хребет проекту» | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Визначаємо мету проекту. | 1. Прописуємо для кожної команди (проекту) мету. 2. Визначаємо завдання. 3. Знайомимося із системою SMART | Ухвалення рішень. |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Календарний план проекту | 1. Знайомимося із вправою «Заварити чай». 2. Формуємо заходи проекту. 3. Вносимо дані у електронні системи моніторингу. | Координація дій із іншими. Комплексне розв’язання проблем. |
13:30 – 14:30 | Обідня перерва | |||
3. | 14:30 – 16:00 | Як визначити успішність проекту? Що таке індикатори? | 1. Вивчаємо поняття індикатора. 2. Вивчаємо форми та види виміру успішності проекту. 3. Формуємо для кожного проекту свої індикатори. | Сервіс – орієнтування. Критичне мислення. |
16:00 – 16:30 | Кава – перерва | |||
4. | 16:30 – 18:00 | Театр – форму на тему – «Мій успішний проект» | Учасники формують вистави, що показати в дії і в результаті 3 вищеперераховані сесії. | Ведення перемовин. |
Рефлексія за день |
День 3. «Ресурси для проекту» | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Бюджетування проекту. | 1. знайомимося із теорією коштів.2. Визначаємо необхідні ресурси для роботи проекту.3. Формуємо бюджети для своїх проектів. | Ухвалення рішеь. |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Де взяти кошти чи ресурси для проекту? | 1. Знайомимося із теорією “Win-win”.2. Говоримо про партнерства. | Сервіс – орієнтування. |
13:30 – 14:30 | Обідня перерва | |||
3. | 14:30 – 16:00 | Досліджуємо громаду. | 1. Знайомимося із методом картографування території. 2. Мапуємо соціальний стан території або спільноти. 3. Презентуємо дану роботу. | Управління людьми. Гнучкість. |
16:00 – 16:30 | Кава – перерва | |||
4. | 16:30 – 18:00 | Завершальна сесія. | Презентуємо роботу та даємо домашнє завдання написати ессе кожному учаснику – «Щоб я змінив у своїй громаді і чому?» | – |
Рефлексія за день |
Етап № ІІI. Навчання публічного виступу, презентації та захисту свого проекту

День 1. Публічний виступ | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 11:30 | Основи формування якісної презентації | 1. Говоримо про ефективну презентацію. 2. Вчимо програми для виготовлення презентації. 3. Говоримо про дизайн, шрифти та фото. | Креативність. Взаємодія з людьми. |
11:30 – 12:00 | Кава – перерва | |||
2. | 12:00 – 13:30 | Основи публічного виступу | 1. Секрети успішного оратора 2. Поведінка на сцені. Важкі ситуації 3. Практикуємося у виступах. | Уміння формувати власну думку та приймати рішення. Уміння вести переговори. Взаємодія з людьми |
День 1. Презентація та захист проектів | ||||
№ | Час | Назва сесії | Питання сесії | Навичка 2020 |
1. | 10:00 – 13:00 | Презентація проектів перед конкурсною комісією. | – | Уміння формувати власну думку та приймати рішення. Уміння вести переговори. Взаємодія з людьми |